sen de güneşin battığı yerden
doğ diyorum doğ bir an evvel
sen gelmezsen ölüm gelir
sen gelmezsen çok erken
gelmezsen eğer sensiz ben
seni duyar
seni görür
seni bilirim ben
sensiz ölürüm ben GEL...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
seni daha nasıl çağırayım gel gel gel
sen de güneşin battığı yerden
doğ diyorum doğ bir an evvel
sen gelmezsen ölüm gelir
sen gelmezsen çok erken
gelmezsen eğer sensiz ben
seni duyar
seni görür
seni bilirim ben
sensiz ölürüm ben GEL...