Ay bu gece hilal
Oynarken ucu parmağıma battı.
Anne öp de geçsin.
Bak,
Dudağında ayın kıymığı kaldı.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Ay bu gece hilal
Oynarken ucu parmağıma battı.
Anne öp de geçsin.
Bak,
Dudağında ayın kıymığı kaldı.