"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"

Derman

türküler söyleriz, yar üstüne..kınalar yakarız, tel üstüne...

yazı resim

ilaç sürmek için bendeki yarana
ellerini istemiştim senden!
sözünü vermedin daha!...

mavi boncuk takacaktın
saçımın ulasına!..
kına yakıp gittin...

sakın ellerini yıkama!!!!

Yorumlar

Başa Dön