sessiz
sedâsız
geçtim
diyârlardan
hep ardımda
kaldı
dilsiz
kimsesiz
üç beş
mezar
çığlık
çığlığa
geçtim
karanlıklardan
hep içimde
tuhaf
korkular
inleye
inleye
çıktım
yokuşlardan
hep gözümde
büyüdü
tepemdeki
akbabalar...
"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"
"Yazarlar, tanrıların kalemleri değil, kendi cehennemlerinin mürekkep damarlarıdır." - Stephen King (kurgusal olarak)"
.

sessiz
sedâsız
geçtim
diyârlardan
hep ardımda
kaldı
dilsiz
kimsesiz
üç beş
mezar
çığlık
çığlığa
geçtim
karanlıklardan
hep içimde
tuhaf
korkular
inleye
inleye
çıktım
yokuşlardan
hep gözümde
büyüdü
tepemdeki
akbabalar...