"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Çocuk Gözlerim

şiirini yazmak / bana düştü karanlığın...

yazı resim

üç çocuk gözüyle baktım dünyaya
üç çocuk gözü / altı mı eder?
altısı da yara açtı yüreğime /
altısı da takılıp gitti ardına sevdaların...
sonunda gözsüz kaldım..

şiirini yazmak
bana düştü karanlığın...

Yorumlar

Başa Dön