çizdi insan
kendi labirentini
dolanıp durdu
kendi içinde
kıvranıp durdu
aynı yollarda
kan ter içinde
çıkış yok.
kulak ver
biri duydu mu
çığlıklarını
.
.
.
çıt yok...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
.

çizdi insan
kendi labirentini
dolanıp durdu
kendi içinde
kıvranıp durdu
aynı yollarda
kan ter içinde
çıkış yok.
kulak ver
biri duydu mu
çığlıklarını
.
.
.
çıt yok...