uykusuzluktan değil
gözümdeki çapak
uyandığımda
unuttuğum düş'ün vebali...
kaşınır kirpik diplerim
gözümden içeri...
göz pınarlarımda
denizlerin büyür yar!
tuzu yakar beni...
aşkta
tuzluk olmak
kolay değil ki!..
30.9.2007.Bolu
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
"Edebiyat, hayatın aynasıdır... öyle ki bazen o aynayı kırıp bir de kendi yansımamıza şaşarız." - Oscar Wilde"
uykusuzluktan değil
gözümdeki çapak
uyandığımda
unuttuğum düş'ün vebali...
kaşınır kirpik diplerim
gözümden içeri...
göz pınarlarımda
denizlerin büyür yar!
tuzu yakar beni...
aşkta
tuzluk olmak
kolay değil ki!..
30.9.2007.Bolu