"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

yazı resim

Esintisine kapıldım hazanın,
Meşkinde yaşadığım revanın,
Anıma refakat eden aynanın,
Tahayyülüyle yeniden yandım…

Bir umut kalmadı, ip yakındı,
Serencamımda kimler vardı,
Akşamlar sağanak yaş boşandı,
Buğulu gözlerim o an seni aradı…

Kaldırımlar soğuk, kalbim nahoş,
Her yanım zifiri karanlık bomboş,
Ses yok, kuş yok, ay yok, sen yok,
Karanlıkta boğuluyor, kayboluyorum.

Yorumlar

Başa Dön