"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

sağ cebinde zamanın

köşede bir yerlerde,

işaret parmağının

gıdısıyla gülmekteyim.

sığınmışım liflerin ,

en mütena tentesine.

bozuk para şıngırtısı,

durmadan dönmekteyim.

ha düştü ,ha düşecek,

bir cikletlik hayaldeyim.

ya patlayıp şişeceğim.

ya astarda pişeceğim .

Yorumlar

Başa Dön