biz cümlelerimizi ayırırken
uzaklar elimizden tuttu
sen tenha kaldın ben ıssız
aşk bizi unuttu
dalgasız içimizdeki deniz
bilmem hangi şarkıya gideriz
kaç mevsimi yaktık sessiz
aşk bizi unuttu
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
biz cümlelerimizi ayırırken
uzaklar elimizden tuttu
sen tenha kaldın ben ıssız
aşk bizi unuttu
dalgasız içimizdeki deniz
bilmem hangi şarkıya gideriz
kaç mevsimi yaktık sessiz
aşk bizi unuttu