"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

\_aruzsuzrubailer\_

yazı resim

işkenceye karnımız tok dünyadan geliyoruz
bıraktık soyu sopu tek tabanca geliyoruz
üzerimizde hâlâ katledilen masum çocukların ölüm kokusu
cüz cüz yaktık dünyayı sönmeye geliyoruz

Yorumlar

Başa Dön