"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

\- \_\_aruzsuz\_\_ - Rubâiler

yazı resim

şu feleğin çemberinden hele bir geç sen
kalbur olup çıkarsın eğer âdemsen
atıp tutuyosun ben iyi sen kötüsün diye
dilin tutulurdu hâlini görsen

Yorumlar

Başa Dön