"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

\_\_aruzsu Z\_\_ - Rubâiler

yazı resim

dünya yuvarlak değil alabildiğine yokuş
tırmandığın yerlerde tırnak izlerin kalmış
kimi tutunamamış atmış kendini
kimi de benim gibi asılı kalmış

Yorumlar

Başa Dön