ne vara ne yoğa sözüm yok ama
hisseden bu kalp nedir acaba
çıkarsan kalbimi şu bedenimden
varlık da yokluk da nedir acaba
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
.
ne vara ne yoğa sözüm yok ama
hisseden bu kalp nedir acaba
çıkarsan kalbimi şu bedenimden
varlık da yokluk da nedir acaba