Akşamlarımda sen yoksan
Gözlerim hüzün hüzün dolmaz mı
Bir sebep mi olmalı illa
Seviyorum o kadar, desem olmaz mı
Ellerinden bir tutam gül istesem
Sen gülümsesen ben gülümsesem
Bir sebep mi olmalı illa
Seviyorum o kadar,desem olmaz mı
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

Akşamlarımda sen yoksan
Gözlerim hüzün hüzün dolmaz mı
Bir sebep mi olmalı illa
Seviyorum o kadar, desem olmaz mı
Ellerinden bir tutam gül istesem
Sen gülümsesen ben gülümsesem
Bir sebep mi olmalı illa
Seviyorum o kadar,desem olmaz mı