İstanbul’daki ilkokul öğretmenime
ve
Arguvan Noterine
şiir kitabımı gönderdim
işte mutluluk bu
26 Ekim 2004
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
İstanbul’daki ilkokul öğretmenime
ve
Arguvan Noterine
şiir kitabımı gönderdim
işte mutluluk bu
26 Ekim 2004