Dün yaşanalı yıllar oldu
Yarına ise saniyeler var
Ben nerdemiyim
Ne dünde ne bugünde
Ben yarının ertesindeyim...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Dün yaşanalı yıllar oldu
Yarına ise saniyeler var
Ben nerdemiyim
Ne dünde ne bugünde
Ben yarının ertesindeyim...