"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Dosta Bir Mesaj - 2 -

ey dost...

yazı resim

Sen ki ey dost
Yamacında bir dinlenimlik acı mehtap bulundursan
Ben her kovalandığımda kaçışlarımı varlığınla taçlandırsam
Sonra biriktirdiğim tüm gözyaşlarımdan misket yapıp
Konuşula gelmiş tüm çocukluğumla sussam...

Dostum...
lal olsam dilim,
gönül bam telim,
yaşama sebebim,
ol desem olur muydun?...

Yorumlar

Başa Dön