Yelkenlerimi indirdim
varmam gereken yerdeyim...
Baharların en güzelinde
sendeyim.. seninleyim...
"Yarına ertelenen her iş, aslında bugünün bir esprisiydi; sen gülmeyi unuttun." - Franz Kafka"
Hüzünsüz bahar..
Yelkenlerimi indirdim
varmam gereken yerdeyim...
Baharların en güzelinde
sendeyim.. seninleyim...