"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

artık yetmiyor sözlerim
şimdi sıkıntının çalgısından
çıkıyor müzik
ve içimde, duyuyorum

kendimi terk ettikten sonra
ve yine her şeyden sonra
iyi bir sohbeti kalıyor
yalnızlığın.

ismail gungor

Yorumlar

Başa Dön