"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"

Bu Gece

bu gece yaşasam olmaz... ölsem kimseye koymaz...

yazı resim

ölmek mi zor yaşamak mı?
kararını verememişken daha
...
cevap şıklarını eksiltiyorum
...
daha yaşamamışken gelmelerimi
gitmek istiyorum
...
yaşamak ağrısı saplanıyor yüreğime
...

bu gece
yaşasam olmaz...
ölsem kimseye koymaz...

Yorumlar

Başa Dön