ölmek mi zor yaşamak mı?
kararını verememişken daha
...
cevap şıklarını eksiltiyorum
...
daha yaşamamışken gelmelerimi
gitmek istiyorum
...
yaşamak ağrısı saplanıyor yüreğime
...
bu gece
yaşasam olmaz...
ölsem kimseye koymaz...
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Gelecek, şimdinin geçmişidir, sadece biraz daha pahalı ve daha az kullanışlı." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
bu gece yaşasam olmaz... ölsem kimseye koymaz...
ölmek mi zor yaşamak mı?
kararını verememişken daha
...
cevap şıklarını eksiltiyorum
...
daha yaşamamışken gelmelerimi
gitmek istiyorum
...
yaşamak ağrısı saplanıyor yüreğime
...
bu gece
yaşasam olmaz...
ölsem kimseye koymaz...