Çok eskiden kalma yalnızlığım....
Ne el veren sevdalar
Ne beklemekte beni sabahlar
Arsızlığa vurmuş çapkın geceler gibiyim
Kuytularımda hazdan öteye şeyler..
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Çok eskiden kalma yalnızlığım....
Ne el veren sevdalar
Ne beklemekte beni sabahlar
Arsızlığa vurmuş çapkın geceler gibiyim
Kuytularımda hazdan öteye şeyler..