"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Geceden Gelen

yazı resim

Çok eskiden kalma yalnızlığım....

Ne el veren sevdalar
Ne beklemekte beni sabahlar

Arsızlığa vurmuş çapkın geceler gibiyim
Kuytularımda hazdan öteye şeyler..

Yorumlar

Başa Dön