Herşey çok güzel
Bu gece...
Bu gecenin yıldızları
Yarın yenilecek ilk lokma
İçilicek ilk çay...
Herşey...
Sen...
Nefesler... tüm sözcükler....
Herşey çok güzel
Bir tek ben çirkinim...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Herşey çok güzel
Bu gece...
Bu gecenin yıldızları
Yarın yenilecek ilk lokma
İçilicek ilk çay...
Herşey...
Sen...
Nefesler... tüm sözcükler....
Herşey çok güzel
Bir tek ben çirkinim...