Bence her gün daha çok ölüyoruz.
Karamsarım tutmayın beni...
Attım dün köprüden kendimi
Serin,derin sular kucakladı
Tanıdılar hemen beni
Ne çok serin,ne de çok derin.
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
karamsarlık üzerine bir şiir
Bence her gün daha çok ölüyoruz.
Karamsarım tutmayın beni...
Attım dün köprüden kendimi
Serin,derin sular kucakladı
Tanıdılar hemen beni
Ne çok serin,ne de çok derin.