Bence her gün daha çok ölüyoruz.
Karamsarım tutmayın beni...
Attım dün köprüden kendimi
Serin,derin sular kucakladı
Tanıdılar hemen beni
Ne çok serin,ne de çok derin.
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
karamsarlık üzerine bir şiir
Bence her gün daha çok ölüyoruz.
Karamsarım tutmayın beni...
Attım dün köprüden kendimi
Serin,derin sular kucakladı
Tanıdılar hemen beni
Ne çok serin,ne de çok derin.