Bence her gün daha çok ölüyoruz.
Karamsarım tutmayın beni...
Attım dün köprüden kendimi
Serin,derin sular kucakladı
Tanıdılar hemen beni
Ne çok serin,ne de çok derin.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
karamsarlık üzerine bir şiir
Bence her gün daha çok ölüyoruz.
Karamsarım tutmayın beni...
Attım dün köprüden kendimi
Serin,derin sular kucakladı
Tanıdılar hemen beni
Ne çok serin,ne de çok derin.