Cam kırıklarına basa basa,
Yürürken yanında,
Aslında söylemek istediklerim
çok ayrı...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Cam kırıklarına basa basa,
Cam kırıklarına basa basa,
Yürürken yanında,
Aslında söylemek istediklerim
çok ayrı...