Ne yaşamak kaygısı
Ne de ölüm korkusu
Aklıma düştüğün an
Havada bir bahar kokusu…

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Yanana değil, yakana bakmak lazım...

Ne yaşamak kaygısı
Ne de ölüm korkusu
Aklıma düştüğün an
Havada bir bahar kokusu…