Özlem
Bu hasret şarkılarını dinlerken
Aldım kalemi kağıdı elime
Neler yazacağım ki?
Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm
Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben
Oysa şu an..
Canım daha bir acısın istiyorum
Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
ŞİİR KONU:SİTEM
Özlem
Bu hasret şarkılarını dinlerken
Aldım kalemi kağıdı elime
Neler yazacağım ki?
Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm
Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben
Oysa şu an..
Canım daha bir acısın istiyorum
Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!