Özlem
Bu hasret şarkılarını dinlerken
Aldım kalemi kağıdı elime
Neler yazacağım ki?
Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm
Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben
Oysa şu an..
Canım daha bir acısın istiyorum
Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
ŞİİR KONU:SİTEM
Özlem
Bu hasret şarkılarını dinlerken
Aldım kalemi kağıdı elime
Neler yazacağım ki?
Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm
Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben
Oysa şu an..
Canım daha bir acısın istiyorum
Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!