Özlem
Bu hasret şarkılarını dinlerken
Aldım kalemi kağıdı elime
Neler yazacağım ki?
Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm
Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben
Oysa şu an..
Canım daha bir acısın istiyorum
Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
ŞİİR KONU:SİTEM
Özlem
Bu hasret şarkılarını dinlerken
Aldım kalemi kağıdı elime
Neler yazacağım ki?
Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm
Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben
Oysa şu an..
Canım daha bir acısın istiyorum
Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!