"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Özlem

ŞİİR KONU:SİTEM

yazı resim

Özlem

Bu hasret şarkılarını dinlerken

Aldım kalemi kağıdı elime

Neler yazacağım ki?

Hüzünlerle dopdolu iken gönlüm

Hiç sadistce duygulara kapılmamıştım ben

Oysa şu an..

Canım daha bir acısın istiyorum

Vurulayım istiyorum kalbimden besbeter!

Yorumlar

Başa Dön