Belki de sadece
birbirimizin gözlerinden yansıyan
küçük yanılgılardık
ve ben
kırgınlığımı hala tamamlayamadım...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Belki de sadece
birbirimizin gözlerinden yansıyan
küçük yanılgılardık
ve ben
kırgınlığımı hala tamamlayamadım...