Soğuk bir İstanbul sabahı,
Deniz kenarındayım.
Dalgaları dinliyorum,
Sesini izliyorum.
Aklımda bin bir düşünce.
Ama içlerinden biri var ki,
O'nu düşününce...
Her şey çok anlamsız geliyor.
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
Bu benim ilk şiirim.O yüzden oldukça özel bir yeri var.İlk aşk gibi, ilk öpücük gibi.
Soğuk bir İstanbul sabahı,
Deniz kenarındayım.
Dalgaları dinliyorum,
Sesini izliyorum.
Aklımda bin bir düşünce.
Ama içlerinden biri var ki,
O'nu düşününce...
Her şey çok anlamsız geliyor.