Soğuk bir İstanbul sabahı,
Deniz kenarındayım.
Dalgaları dinliyorum,
Sesini izliyorum.
Aklımda bin bir düşünce.
Ama içlerinden biri var ki,
O'nu düşününce...
Her şey çok anlamsız geliyor.
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Bu benim ilk şiirim.O yüzden oldukça özel bir yeri var.İlk aşk gibi, ilk öpücük gibi.
Soğuk bir İstanbul sabahı,
Deniz kenarındayım.
Dalgaları dinliyorum,
Sesini izliyorum.
Aklımda bin bir düşünce.
Ama içlerinden biri var ki,
O'nu düşününce...
Her şey çok anlamsız geliyor.