Yarındı umutlarımızın sığınağı
Bugünün tadından yoksun kaldık
Sanki bizdeydi sonsuz hayatın kaynağı
Arzularımızı beklemeye aldık
Var mı dünü yarın etme olanağı?
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Yarındı umutlarımızın sığınağı
Bugünün tadından yoksun kaldık
Sanki bizdeydi sonsuz hayatın kaynağı
Arzularımızı beklemeye aldık
Var mı dünü yarın etme olanağı?