ne vakit dönsem sırtımı sana
hemen yıkmaya çalışırsın beni
oysa kimi vakit
en iyi dostumsundur
bu nasıl bir çelişkidir
zaman kardeş
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
zamanın ihanetinin cezası yok? dost kalmak dileğiyle
ne vakit dönsem sırtımı sana
hemen yıkmaya çalışırsın beni
oysa kimi vakit
en iyi dostumsundur
bu nasıl bir çelişkidir
zaman kardeş