"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Asılmak mı Basılmak mı?

'Alçalma basılırsın / Yükselme asılırsın' demişler. / Ne gam! /

yazı resim

Yüksel
Yükselebildiğince.
Alçalıp basılmaktansa
Yükselip asılmayı tercih et.
Hem / ikincisi
Şereflice.
Ölümün bile
Şereflisi yakışır bize.

Yorumlar

Başa Dön