"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

Asılmak mı Basılmak mı?

'Alçalma basılırsın / Yükselme asılırsın' demişler. / Ne gam! /

yazı resim

Yüksel
Yükselebildiğince.
Alçalıp basılmaktansa
Yükselip asılmayı tercih et.
Hem / ikincisi
Şereflice.
Ölümün bile
Şereflisi yakışır bize.

Yorumlar

Başa Dön