"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Çağrı

şimdi / kim kurtaracak beni? /

yazı resim

"çek” diyorum geceye perdeleri
siyah bir tül geriyor pencereme
ben içeride
su çekmiş gemi...

sen dışarıda
dağı aşan güneş!
“geleceğim” diyorsun da
“ayağıma geçirip paletleri”
gün bitti...

şimdi
kim kurtaracak beni?

Yorumlar

Başa Dön