Bir yalnızlık sahnesi olsa gerek bu,
İlk gösterinin birinci ve sonuncu perdesi,
Ne seyirci izlemekte, ne de görevli dolaşmakta,
Tek bir kişi sahnede durmakta,
Boş koltukları gezen bakışları.
Yalnızlığı anlatmakta....
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Bir yalnızlık sahnesi olsa gerek bu...
Bir yalnızlık sahnesi olsa gerek bu,
İlk gösterinin birinci ve sonuncu perdesi,
Ne seyirci izlemekte, ne de görevli dolaşmakta,
Tek bir kişi sahnede durmakta,
Boş koltukları gezen bakışları.
Yalnızlığı anlatmakta....