"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Bilirsin Yaparım! ! !

:)

yazı resim

Birlikte kor olduk
En şahanesinde yangınların...

Yeminim vardı
Adaklar adamıştım

-Seviyorum! dediğin anda
Gökyüzünü aşka boyayacaktım...

Bilirsin yaparım ! ! !

Yorumlar

Başa Dön