Birlikte kor olduk
En şahanesinde yangınların...
Yeminim vardı
Adaklar adamıştım
-Seviyorum! dediğin anda
Gökyüzünü aşka boyayacaktım...
Bilirsin yaparım ! ! !
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
:)
Birlikte kor olduk
En şahanesinde yangınların...
Yeminim vardı
Adaklar adamıştım
-Seviyorum! dediğin anda
Gökyüzünü aşka boyayacaktım...
Bilirsin yaparım ! ! !