prefix = o ns = ""urn:schemas-microsoft-com:office:office"" /
Akşamlar kapkara
Yıllarca böyle sürdü bu siyahlık
Ve değişeceği de yok anladım
Yıllar geçse de
Akşamlar hep siyah kalsada
Tel tel beyazlayacak saçlarım
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
benimde beyazlayacak saçlarım.....
prefix = o ns = ""urn:schemas-microsoft-com:office:office"" /
Akşamlar kapkara
Yıllarca böyle sürdü bu siyahlık
Ve değişeceği de yok anladım
Yıllar geçse de
Akşamlar hep siyah kalsada
Tel tel beyazlayacak saçlarım