Bazen
Gitmeden de
Giderim sizden
Bir bavul almadan evinizden
Öpüp koklamadan
Yüzünüzden, ellerinizden
Siz üzülmeyin diye
Vedasını yaşarım
Sessiz sessiz
Ve de derinden
Çıkmaz sokak gibiyim
Yanarım kederimden...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Bazen
Gitmeden de
Giderim sizden
Bir bavul almadan evinizden
Öpüp koklamadan
Yüzünüzden, ellerinizden
Siz üzülmeyin diye
Vedasını yaşarım
Sessiz sessiz
Ve de derinden
Çıkmaz sokak gibiyim
Yanarım kederimden...