Sadece dur
Düşün bir aralık
Sanki daha iyiydi herşey
Geçen sene bu aralık
Uyudu uyandı yapraklar
Sen sustun
Ben soldum
Olmadı
Öldük
Öldük biz bu aralık.

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
olmadı öldük biz bu aralık

Sadece dur
Düşün bir aralık
Sanki daha iyiydi herşey
Geçen sene bu aralık
Uyudu uyandı yapraklar
Sen sustun
Ben soldum
Olmadı
Öldük
Öldük biz bu aralık.