Özlemek değil ki benim derdim
Kaybetmekten korkuyorum
Bu aşktan hüzün pay kaldı bana
Gecelere keder dokuyorum
Her gamlı şarkı tanır beni
Gören Mecnun,Kerem sanır beni
Ellerimde soğuyan çay gibi
Suskunluğa şiir okuyorum
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Özlemek değil ki benim derdim
Kaybetmekten korkuyorum
Bu aşktan hüzün pay kaldı bana
Gecelere keder dokuyorum
Her gamlı şarkı tanır beni
Gören Mecnun,Kerem sanır beni
Ellerimde soğuyan çay gibi
Suskunluğa şiir okuyorum