Avuçlarımda okyanus
Düşürmüşüm gözlerimi
Dibine kadar susuzum hacı
Dibine kadar vurgun
Dibine kadar yorgun

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Avuçlarımda okyanus
Düşürmüşüm gözlerimi
Dibine kadar susuzum hacı
Dibine kadar vurgun
Dibine kadar yorgun