Yazmalıyım diyorum kendime,
Her defasında.
Hayatın hiçliği
İnsanların piçliği
Hayvanların gözündeki dürüstlüğü
Olup bitenler içinde
Malesef ki
Yazamadım bir türlü
İçimdeki o dörtlüğü...

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Yazmalıyım diyorum kendime,
Her defasında.
Hayatın hiçliği
İnsanların piçliği
Hayvanların gözündeki dürüstlüğü
Olup bitenler içinde
Malesef ki
Yazamadım bir türlü
İçimdeki o dörtlüğü...