Yazmalıyım diyorum kendime,
Her defasında.
Hayatın hiçliği
İnsanların piçliği
Hayvanların gözündeki dürüstlüğü
Olup bitenler içinde
Malesef ki
Yazamadım bir türlü
İçimdeki o dörtlüğü...

"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Yazmalıyım diyorum kendime,
Her defasında.
Hayatın hiçliği
İnsanların piçliği
Hayvanların gözündeki dürüstlüğü
Olup bitenler içinde
Malesef ki
Yazamadım bir türlü
İçimdeki o dörtlüğü...