Yazmalıyım diyorum kendime,
Her defasında.
Hayatın hiçliği
İnsanların piçliği
Hayvanların gözündeki dürüstlüğü
Olup bitenler içinde
Malesef ki
Yazamadım bir türlü
İçimdeki o dörtlüğü...

"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"
"Yazmak, bir çölü geçmek gibidir; vardığınızda ne bir vaha kalmıştır ne de sizden bir dirhem et." – Franz Kafka"

Yazmalıyım diyorum kendime,
Her defasında.
Hayatın hiçliği
İnsanların piçliği
Hayvanların gözündeki dürüstlüğü
Olup bitenler içinde
Malesef ki
Yazamadım bir türlü
İçimdeki o dörtlüğü...