"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

yazı resim

Sen yoksun, ben yokum.
Gecem gündüzüm bir.
Saatim, dakikalarim, saniyelerim,
Zamanı tükettim,
Tüm güneşlerimi batırdım.
Kışlar karları getirdi,
Papatyalar doğmayacak bir daha,
Bir sabah Şile sahilleri,
Umutlarımızda hayallerimizde.
Martının kanatlarında,
Her yer karanlık...

Yorumlar

Başa Dön