Hiçbir şeyin yoktu önemi,
Işıl ışıl gözlerin vardı.
Ellerin vardı, üşümüş,
Yumuşak ve narin.
Önemi yoktu işte başka şeylerin.
Yakabilirdim dünyayı mesela,
Yiyebilirdim yasak elmayı bile
Cennetim sen ol diye.
Seyfi Altındiş

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Hiçbir şeyin yoktu önemi,
Işıl ışıl gözlerin vardı.
Ellerin vardı, üşümüş,
Yumuşak ve narin.
Önemi yoktu işte başka şeylerin.
Yakabilirdim dünyayı mesela,
Yiyebilirdim yasak elmayı bile
Cennetim sen ol diye.
Seyfi Altındiş