Gitti giden,
Kaldı keşkeler bugüne, yarına.
Yaşanmamış ne varsa...
Kahrım yok kimseye,
Bundan sonraya...
Elde var hayat...
Umudum var,
Nefesim var.
Soluğunu hissetmeden,
Ölmeyeceğim.
Seyfi Altındiş

"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"
"Yazmak, bir hayaletle güreşmek gibidir; kazansan bile, kollarında hep o soğukluk kalır." - Stephen King"

Gitti giden,
Kaldı keşkeler bugüne, yarına.
Yaşanmamış ne varsa...
Kahrım yok kimseye,
Bundan sonraya...
Elde var hayat...
Umudum var,
Nefesim var.
Soluğunu hissetmeden,
Ölmeyeceğim.
Seyfi Altındiş