Ümitsiz aşkının okyanusunda
Dev dalgalara kapılmış
Bir sandal gibiyim
Etrafta ne bir dal ne bir dalgakıran
Ne de bir liman var sığınacağım
Fetyat figan eylesem duyan olmaz
Oksyanusun tam ortasındayım
Gel beni kurtar
İçten içe batmaktayım

"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"

Ümitsiz aşkının okyanusunda
Dev dalgalara kapılmış
Bir sandal gibiyim
Etrafta ne bir dal ne bir dalgakıran
Ne de bir liman var sığınacağım
Fetyat figan eylesem duyan olmaz
Oksyanusun tam ortasındayım
Gel beni kurtar
İçten içe batmaktayım