Zor olan yaşamak,
Doğmak nedir ki....
Zarlar düşeş gelmeli
Bir savaşa başlamadan
Akıl bile şans olmadan
Hep yek.....

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Zor olan yaşamak,
Doğmak nedir ki....
Zarlar düşeş gelmeli
Bir savaşa başlamadan
Akıl bile şans olmadan
Hep yek.....