Yeşiller mi taktı gözlerine
Oysa ne kadar güzeldi
Siyah gözlerin.
Ölüyorum dedim sensizlikten.
Beyazları giydirdin bana.

"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"

Yeşiller mi taktı gözlerine
Oysa ne kadar güzeldi
Siyah gözlerin.
Ölüyorum dedim sensizlikten.
Beyazları giydirdin bana.