"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

yazı resim

Ben tren yolculuklarını severim
Gerçi hiç trene binmedim
Ama güzeldir herhalde
Binmeden sevdiğime göre...

Sana da bu yüzden "istasyon" dedim
Beni seni de hiç bilmedim
Sana da hiç dokunmadım
Hep uzaktan seyrettim
Ama güzelsindir herhalde
Hiç sarılmamış olmama reğmen
Özlediğime göre...

Yorumlar

Başa Dön