Dert edipte üzülme
DönüŞü yok sürgünüm
Herkes döndü yurduna
Bir ben mi kaldIm gülüm
O müzikle dalalim
Tütelim sevda sevda
Gel beraber yanalım
Dokunaklı notada !
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Bir sürgünden.. (bestelenmek üzere)

Dert edipte üzülme
DönüŞü yok sürgünüm
Herkes döndü yurduna
Bir ben mi kaldIm gülüm
O müzikle dalalim
Tütelim sevda sevda
Gel beraber yanalım
Dokunaklı notada !