İstanbulun gözleri bulutluydu
yağmur yağıyordu ince ince
bir çocuğun gözleriydi ayrılık
aşk ağlıyordu sen gidince
sokaklar en hüzünlü yanıdır insanın
çehresi yıldızlansa da yedi kıtanın
biz yükünü taşıyamadık sevdanın
aşk ağlıyordu sen gidince
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
İstanbulun gözleri bulutluydu
yağmur yağıyordu ince ince
bir çocuğun gözleriydi ayrılık
aşk ağlıyordu sen gidince
sokaklar en hüzünlü yanıdır insanın
çehresi yıldızlansa da yedi kıtanın
biz yükünü taşıyamadık sevdanın
aşk ağlıyordu sen gidince